top of page
vecteezy_young-male-veterinarian-examining-a-dog-a-veterinarian_5607221.jpg

Petshealth:
The No1 health insurance advisors for pets in Greece.

Pet Services Triange 

At PetsHealth, we strongly believe in partnerships and collaborations with same oriented firms and for this reason we have  created an ecosystem for our clients, offering them unique products and innovative services.
In this scope we have joined in a collaboration with the company Pet Triange, offering to our clients the ability to  talk online with vets and experts 24h/7days, for any concern or any health problem has bothered their beloved pets, receiving reliable advices, and health tips from the comfort of their house.

 

Screenshot 2024-08-12 110002.jpg

Vet  Help  an  instantd 

Screenshot 2024-08-12 110002.jpg

Live care 24/7, reliable and responsible!

 

 Petshealth: Γνωρίστε σήμερα τα προνόμια των ασφαλισμένων της Petshealth, του Νο 1 ασφαλιστικού agency της Ελλάδος, για τα κατοικίδια συντροφιάς.αγαπημένων σας κατοικιδίων συντροφιάς
 Petshealth: Γνωρίστε σήμερα τα προνόμια των ασφαλισμένων της Petshealth, του Νο 1 ασφαλιστικού agency της Ελλάδος, για τα κατοικίδια συντροφιάς.

Live chat with a vet or trainer in less than 5

Live health & behavioral advice

Όροι Χρήσης :

To κόστος της Βιντεοκλήσης για τους ασφαλισμένους της Pets'Health, ορίζεται στα 15€ πλέον ΦΠΑ 24%, ανεξαρτήτου διάρκειας.

 

 Διαδικασία Τηλεκτηνιατρικής Υποστήριξης από την Click to Vet:

1. Κάθε πελάτης εγκαθιστά την εφαρμογή και δημιουργεί προφιλ Click to Vet. Στο προφίλ χρησιμοποιει email στο οποίο μπορεί να λαμβάνει άμεση επικοινωνία από την Click to Vet.
2. Στο προφίλ κάθε πελάτη καταχωρεί το ασφαλισμένο ζώο με το όνομα που εμφανίζεται στο ασφαλιστικό συμβόλαιο.
3. Όποτε χρειαστεί να μιλήσει με κτηνίατρο για καποιο πρόβλημα, ο χρήστης/πελάτης, κλείνει ραντεβού «Μιλήστε με Κτηνίατρο» για το ασφαλισμένο ζώο στην εφαρμογή Click to Vet.
4. Σε κάθε κράτηση ραντεβού για το ζώο, στο πεδίο «Πληροφορίες» προτείνεται να καταχωρείται προσυμφωνηθέν προκαθορισμένο κειμενο (πχ αριθμος ασφαλιστηρίου συμβολαίου) ώστε να γνωστοποιείται στην Click to Vet η ασφάλιση του χρήστη από την Pets'Health.
5. Κατόπιν εφόσον το ζώο έχει προφίλ στην Click to Vet, ο κτηνιατρος που εκτελει το ραντεβου θα καταγράψει το ιστορικό της συνεδρίας στο φάκελο του ζώου. Επίσης ο οικογενειακός κτηνίατρος που έχει δηλωθεί ότι παρακολουθεί το ζώο θα ενημερωθεί αυτόματα.

6.Kατά τη διαδικασία αιτήματος ραντεβού Βιντεοκλήσης, ο Χρήστης ενημερώνεται για το κόστος  αυτής, όπως αυτό ορίζεται ελεύθερα από τον κάθε επαγγελματία, το οποίο είναι υποχρεωμένος να εξοφλήσει εκ των προτέρων με τη χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.

Διευκρινίζεται ότι η ορθή και πλήρης εξόφληση του κόστους της συνεδρίας συνιστά προϋπόθεση για το κλείσιμο του ραντεβού.Η πραγματοποίηση των πληρωμών πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Η διαδικασία πραγματοποιείται και ολοκληρώνεται μέσω τρίτου παρόχου χρηματοοικονομικών υπηρεσιών ο οποίος παρέχει όλα τα απαραίτητα εχέγγυα ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών (πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL 128-bit). Για την πραγματοποίηση της πληρωμής, θα μεταφέρεστε στο ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον του ως άνω παρόχου, όπου θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας σύμφωνα με τη διαδικασία που σας υποδεικνύεται.
7.Εξαιρουμένων των έκτακτων ραντεβού που οι Χρήστες κλείνουν αυθημερόν βάσει της σχετικής διαθεσιμότητας και για τα οποία δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης ή αναβολής, οι Χρήστες 
έχουν τη δυνατότητα να αναβάλουν ή να ακυρώσουν ένα επιβεβαιωμένο ραντεβού για Βιντεοκλήση  έως και 4 ώρες πριν την συμφωνηθείσα ώρα του ραντεβού, μέσω της Εφαρμογής.

Εάν ο Χρήστης επιλέξει ακύρωση, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρώνεται το αργότερο εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της ακυρωθείσας συνεδρίας. Σε περίπτωση ακύρωσης  του ραντεβού από τον ίδιο τον επαγγελματία, το ποσό της συνεδρίας θα επιστρέφεται πάντοτε στο Χρήστη.
8.Εάν ο Χρήστης δεν ακυρώσει το ραντεβού έγκαιρα σύμφωνα με τα ανωτέρω ή/και δεν είναι διαθέσιμος την ώρα του ραντεβού, αυτό χάνεται και το κόστος της συνεδρίας δεν επιστρέφεται. Η Click to Vet δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αποτυχία πρόσβασης του Χρήστη στην Εφαρμογή την ώρα του ραντεβού, οφειλόμενη σε αδυναμία σύνδεσης του Χρήστη στο ίντερνετ ή σε οποιονδήποτε άλλο λόγο που ανήκει στη σφαίρα επιρροής του Χρήστη.
9.Σε περίπτωση που η πραγματοποίηση του ραντεβού δεν κατέστη δυνατή λόγω προσωρινής διακοπής λειτουργίας της Ιστοσελίδας ή άλλου λόγου που δύναται να αποδοθεί στην Click to Vet, τότε θα καταβάλλεται προσπάθεια για μεταφορά του ραντεβού σε άλλη ώρα που να εξυπηρετεί το Χρήστη, διαφορετικά θα επιστρέφεται στο Χρήστη το σύνολο του ποσού.
10.Ο Χρήστης κατανοεί και αποδέχεται ότι η Βιντεοκλήση με κτηνίατρο (Τηλεκτηνιατρική) έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα, λειτουργεί συμπληρωματικά και δεν αντικαθιστά τη δια ζώσης επίσκεψη σε κτηνίατρο για κλινική εξέταση, διάγνωση και θεραπεία. 
Ο Χρήστης δεν θα πρέπει να αμελεί, αποφεύγει ή καθυστερεί την εξέταση του κατοικιδίου του από τον κτηνίατρο που το παρακολουθεί, λόγω πραγματοποίησης Βιντεοκλήσης με κτηνίατρο μέσω της Εφαρμογής. Ακόμα και αν τυχόν δεν επισημανθεί από τον κτηνίατρο κατά τη Βιντεοκλήση, η προσκόμιση του ζώου σε κτηνίατρο για κλινική εξέταση είναι απαραίτητη και τελεί υπό την αποκλειστική ευθύνη του ιδιοκτήτη.
11.Σε περίπτωση που το ζώο δεν έχει εξεταστεί από κτηνίατρο εντός εξαμήνου πριν από την ημερομηνία της Βιντεοκλήσης, ο Χρήστης αποδέχεται ότι οι οδηγίες και συμβουλές που παρέχονται για το ζώο αυτό κατά τη Βιντεοκλήση ενδέχεται να μην είναι ακριβείς ή ορθές και θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν μονάχα ως συστάσεις.
12.H Βιντεοκλήση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης δεν συνίσταται και δεν υποκαθιστά σε καμία περίπτωση την επίσκεψη σε κτηνίατρο.
13.Για τη συνέχεια και ιατρική συνέπεια κάθε περιστατικού αλλά και για την ενημέρωση του θεράποντος κτηνιάτρου του ζώου (όπως αυτός έχει δηλωθεί από τον ιδιοκτήτη), η Click to Vet διατηρεί το δικαίωμα προώθησης του ιατρικού ιστορικού που καταγράφεται κατά τη διάρκεια κάθε Βιντεοκλήσης στο email του κτηνιάτρου που παρακολουθεί το ζώο και το οποίο μας γνωστοποιεί ο ιδιοκτήτης (εκτός και εάν ο κτηνίατρος είναι ήδη καταχωρημένος ή εγγεγραμμένος στην Ιστοσελίδα, οπότε και το ιατρικό ιστορικό θα προωθηθεί στο e-mail που αυτός έχει δηλώσει).
14.Η υπηρεσία Βιντεοκλήσης με κτηνίατρο για ζώο που δεν ανήκει στο Χρήστη παρέχεται σε περιπτώσεις ανάγκης, για ζώα που δυσφορούν εμφανώς, δεν υπάρχει τρόπος ταυτοποίησής τους και απαγορεύεται η περισυλλογή τους, εφόσον δεν υπάρχει πρόθεση υιοθεσίας ή ανάληψης κόστους περίθαλψης (σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2 και το άρθρο 10 παρ. 5(α) και 6 του Ν. 4830/2021, όπως ισχύει). Σε αυτή τη Βιντεοκλήση πληροφορίες που παρέχονται στον κτηνίατρο δεν κοινοποιούνται σε ιστορικό και οι συμβουλές που παρέχονται στο Χρήστη δεν αποτελούν οδηγίες ή παρεμβάσεις περίθαλψης. Ο Χρήστης αποδέχεται και κατανοεί ότι δεν έχει δικαίωμα λήψης ιατρικών αποφάσεων και παρεμβάσεων σε ζώο χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη (σε περίπτωση αδέσποτου ως τέτοιος νοείται ο δήμος στον οποίο διαβιεί το ζώο, σύμφωνα με το άρθρο 10 παρ. 5(γ) του Ν.4830/2021).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε τον σύνδεσμο https://clicktovet.gr/oroi-xrisis/ ή να αποστείλετε email στην διεύθυνση :info@clicktovet.gr.

bottom of page